Pages

Saturday 12 May 2012

tanda2 penuaan

haritu kawan baik aku kata when we're nearing 30s, we'll start having pre-menopausal symptoms. dia cakap time period dia sakit perut perut pelik, lain sikit ngn senggugut yang dia besa kena. mcm sakit ya rabbi gitu. pastu dia tanya aku "ko ade tak jadi mcm tu". aku jwbla "ntah. takde plak.besa2 je" (dgn sdikit nada riak sbb rasa body youthful).

pastu.
kali ni
xdela xsenggugut pon,
tapi berlaku sesuatu yg aku xpernah alami selama ni
sakit pinggang ni mak oii Ya Rabbi....perasaan macam engsel berkarat yang stuck tegak.


nkgerak, tunduk, pusing semua menyeksakan. tunduk ambil kasut sakit, nkpusing belakang sakit, nak pakai spender sakit, nak alih kedudukan tido pon sakit pinggang gak. duduk pun kena tegak, takboleh membongkok. nkgerak alih badan kena slow mo
Adehhh sengalnyee
terus aku teringat keluhan sorang lagi kawan baik aku - dia rasa macam org tua GILE sbb sakit2 pinggang time datang bulan.
kalau begitulah hendaknya,
nampaknya aku juga...........

MENUJU puncak PENUAAN 

uhuk uhuk uhuk...
(baiklah, berazam utk dapatkan khasiat susu omega+ sejak esok)

No comments: