Pages

Wednesday 30 January 2013

siri procastination

ok. aku mmg suka bertangguh. kadang boleh je siap awal tp dh mmg jadi habit. mmg mkn diri & byk chances aku terlepas disebabkan pe'el bughok neh.

so di sini aku akn mula mencatat segala benda yg aku dok tangguh & hampir/dahpun membawa kemudaratan kepada diri sendiri. supaya xprocastinate lagi. supaya ingat dan sedar diri, dan takdelah pastu rasa nkhentuk kepala dan kata "APSAL AKU XBUAT HARITU!"

30/1/13
KPI data verification (sistem penilaian prestasi - siapa kerja kerajaan taula mende ni) -  i should have verified the data time pihak pengurusan buka special slot utk org2 baru mcm aku = 12 hari lepas. tp tak. btangguh. konon xde idea nak isi bhgn 'aktiviti luar' (padahal mmg xjoin pape pon).  masuk minggu ni, bos mula bagi markah KPI. aku dok tercangak lah, sbb bila my KPI tak di verified, jd bos tak boleh nilai. pastu ketaq pala sbb xsetel - harus takot bos marah kn. pastu br kalut email orang pngurusan. dh kena sound. nasib baik kowtim ayat baik punya, dia tlg buka slot blk. fuh laju2 aku sahkan. kesimpulan - padan muka neves sampai hilang selera makan lunch.

No comments: