Pages

Saturday 30 June 2012

metamorfosis: lumrah hidup

dalam hidup akan ada certain stage yg kita rasa mcm susahnya nklepas; bolehke aku hadapi ni? thats my situation now:
iaitu akan blah meninggalkan kg halaman jap lagi. mak aku la ni, nakpi harini sbb esok di nkpi Sogo, bley?

uh uh
babai keseronokan, ketenangan & kehangatan keluarga, rumah & udara penang.



well, i've been to rantauan since Form 1-Form 5 (negeri sembilan) and then university years 2003-2007, 2009-2011 (kl) but never felt like this before...hmm

this coming Monday (1st July 2012) i'll be starting my full time working days at UM. nervous nervous nervous! (partly because of the job title 'project officer': totally new)

am moving to a new phase of life now. need to be stronger than ever. wish me luck guys! i really need that.

#ya Allah permudahkanlah urusanku di dunia baru ini. cekalkan hatiku, temukan aku teman yang baik2. lindungi aku dari segala musibah, naungi aku dalam rahmatMu. aameenn#




babai nyenyet. maklong will be missing u. remember me, will ya?

No comments: